niedziela, 25 grudnia 2011

Choinka.

Moja choinka.

                                                                                                                                                                    
Wszystkim odwiedzającym mojego bloga pragnę złożyć życzenia. Radosnych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wielu szczęśliwych chwil i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku.    



                                
                             
                                             

12 komentarzy:

  1. Śliczna choineczka :)) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! jaka piękna choinka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ozdoby cudnie się prezentują na choince.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    życzę radosnych Świąt Bożego Narodzenie!
    Twoja choinka jest piękna, ja również mam słabość do szydełkowanych ozdób, a Twoje są cudne :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. :) Piękne ozdoby choinkowe.
    Życzę dużo miłości i ciepła nie tylko w święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna choinka, ja również miałam taką, jak ją określiłam " szmacianą" własnej roboty. Znalazły się jedynie na niej buciki, gwiazdka i choineczka z Rossmanna, nie będące rzecz jasna mojej roboty. He, he cukierków, grejfruta, pomarańczy i fig również nie zrobiłam, że tak się wyrażę ;-))...ale mam niesamowitą satysfakcję, że to prawdziwa, wypracowana, dopieszczona moja choineczka udekorowała w tym roku nasze Święta :-)) Twoja jest ślicznie szydełkowa, mam tylko jedną taką bombeczkę, zakupioną przez mojego męża oraz śliczne, szydełkowe płateczki śniegu, zakupione od Dorotki. Nie szydełkuję niestety :-( Życzę Ci dużo zdrowia, radości, nowych inspiracji, będę chętnie odwiedzać Twój blog. Serdecznie pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękną masz choinkę!.Pozdrawiam, życząc zdrowia i wszystkiego co się szczęściem zwie w nadchodzącym 2012 roku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęścia i pomyślności w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia marzeń, zdrowia i wszelkiej pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Choinka urocza:)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń