czwartek, 24 maja 2012

Podaj dalej

Jakiś czas temu zapisałam się na zabawę u Fiolki oto co dostałam:

-cudny notesik z zakładeczką

-wstążeczki,piórka,elementy do robienia kartek


-słodkości i coś do picia


-oraz to co lubię dostawać najbardziej śliczne nici.
Fiolka dziękuję Ci za to że mogłam brać udział w zabawie,i za cudne prezenty.

Jeśli są chętni na prezencik to zasady są następujące:

1. DWIE osoby, które pierwsze zapiszą się pod tym postem otrzymają ode mnie drobiazg .

2. Osoby te muszą wysłać swój adres na mój e- mail mpokrzywnicka9@gmail.com

3. Osoby te muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu po otrzymaniu ode mnie prezentu.

4. Prezenty wysyłam jak najszybciej żeby dalej się bawić.



Czekam na chętnych ;)

5 komentarzy:

  1. No to ja oczywiście chętnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny prezent dostałaś. Skusiłabym się na Twój, ale jestem już zapisana na kilku Podaj dalej.
    Miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo że się zdecydowałaś.Proszę o adresik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń