sobota, 14 kwietnia 2012

33 komentarze:

  1. Piękne i takie delikatne:)Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo się prezentują.
    Po 2 dniach u nas słonecznych jutro ma niestety padać.Cóż uroki mieszkania nad morzem
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatne i tak pięknie wyglądają! Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, eleganckie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wzór , białe sa prześliczne /..

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne błyskotki, też lubię takie drobiazgi!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze i delikatne :) najwięcej uroku mają zielone :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. O, właśnie je ostatnio podziwiałam w gazetce... mam zamiar je robić :) Pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to te zielone, kolor wiosny.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te podkładki i jedne i drugie.Bardzo ładny ,delikatny wzorek.Szkoda,że nie mam tej akurat gazetki:(

    Pozdrawiam serdecznie
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu we wtorek wyślę Ci wzorek.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Bardzo ładne, takie subtelne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja też się mogę uśmiechnąć o schemacik?
      :-)))
      artsajke@gazeta.pl

      Usuń
  12. Przybieram się do zrobienia takich samych.Delikatne, pełne uroku. Z jakich niteczek to robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niteczka to Stokrotka.Na 6 serweteczek wychodzi jeden motek.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dzięki za informacje. Wyglądają wspaniale.

      Usuń
  13. Piękne serwetki, aż żal ich używać na podkładki...oj ja się przymierzam ale do podobnych tyle,że frywolitkowych..ale czy starczy cierpliwości??pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne serwetki aż zapragnęłam takie mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne!!! Muszę poszukać wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękne podkładki!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne są te podkładki ale jak mam wybrać to zawsze dla mnie ładniej się prezentują białe .

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne podkładki! :)
    mogłabym prosic o wzór? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Takich pieknych podkładek jeszcze nigdy nie widziałam. Są przepiekne:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę talentu, podkładki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne. czy mogłabym prosić o schemacik? mbanatkiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń