poniedziałek, 18 października 2021

Gwiazdki.

 Znowu na moim blogu pojawiły się pajęczyny.Długo mnie tu nie było .  Jak to w życiu dużo pracy, dużo zmian .Ale czas się ogarnąć i zacząć dziergać.Na pierwszy ogień poszły gwiazdki.W ubiegłym roku zobaczyłam je w internecie ,ścieg reliefowy który mnie wtedy trochę przeraził.Ale teraz zawzięłam się , znalazłam filmik z instrukcją jej wykonania.Sporo pracy ,ale efekt bardzo mi się podoba.




 


Gwiazdka ma 13cm.średnicy wykonałam ją z kordonka Maximum .W internecie znalazłam jeszcze kilka wzorów gwiazdek robionych tym ściegiem i mam zamiar je zrobić.Na dziś to tyle pozdrawiam cieplutko- Małgosia.



5 komentarzy:

  1. Śliczne, robią wrażenie prawdziwej śnieżynki 😊😊😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne 🥰Mnie kiedyś też przerażały reliefy ,ale we wzorze są bardzo efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne gwiazdeczki, bardzo efektownie wyglądają. Już w ubiegłym roku zauważyłam, że stają się modne. Poszukam i ja takich wzorów!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przesliczne, schematy które oglądałam mnie przerazaja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń