środa, 15 czerwca 2016

23 komentarze:

  1. Twoje słoneczniki są piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słoneczniki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Uwielbiam słoneczniki w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne te Twoje słoneczniki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne sloneczniki.Wyjątkowe.Pozdrawiam; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne sloneczniki.Wyjątkowe.Pozdrawiam; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne moje ulubione kwiaty:0)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt serwetki wyglądają jak słoneczniki i z wyglądu i z formy :) Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydziergałam takie dwie serwety, mam do nich sentyment- twoje sa super

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet :-) Cudne słoneczniki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplecik zrobiłaś. Ładnie wygląda środek w tym ciepłym brązie.Też korzystałam z tego wzoru swego czasu i też byłam zadowolona z efektów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne!! Plener masz cudowny!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie się prezentują :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne słoneczniki , zdjęcia w plenerze są super. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sezon słonecznikowy się zaczął ... super ze wzoru na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie rozkwitły :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o więcej zdjęć w plenerze, bo masz piękny ogród. Bardzo ładne te słoneczniki, chyba też zrobię takie serwetki. Dziękuję za wzór i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe serwetki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe są pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam słoneczniki. Te serwetki baaaaaaaaaaaaardzo mi się podobają. Są śliczne !!!!! Wzór mi niewiele da ale może mojej sis podrzucę by mi coś takiego wydziergała. Piękne.

    OdpowiedzUsuń