poniedziałek, 16 maja 2016

Bieżnik i wiosenne podkładki.

Znów długa przerwa w moim blogowaniu ,cóż czas jak dla mnie zbyt szybko ucieka.Niewiele wydziergałam w ostatnim czasie.Pierwszy to biały bieżnik .Jego wymiar to 46cm.na 96cm.


Na zdjęciach nie widać,bieżnik wykończony jest lamówką w którą jest wpleciona srebrna nitka.
Następne są podkładki które dziergałam już wcześniej.Pierwszy raz robiłam je w trzech kolorach jak dla mnie są to kolory wiosny.


Średnica podkładek to 14cm.Na pewno wydziergam jeszcze takie tylko w innych kolorach.
Dziękuję bardzo że mimo tego że ostatnimi czasami zaniedbuję bloga , to do mnie zaglądacie.
A teraz wybieram się pooglądać Wasze blogi,bo tam też mam zaległości.
Pozdrawiam gorąco.


16 komentarzy:

  1. Śliczny bieżnik, bardzo ładny wzór, taki delikatny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bieżnik taki delikatny.Cudowne podkladki dwu kolorowe.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bieżnik i podkładki takie delikatne, subtelne. Ślicznie się prezentują:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace :-) Cudny bieżnik i piękne podkładki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkładki mają piękny kolor. Bieżnik wygląda fantastycznei.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może rzadko tu jesteś, ale za to jak się pojawiasz to zawsze jakieś śliczności pokazujesz,więc warto czekać :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze prace. Bieżnik strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny bieżnik!!! Cudowne, kolorowe podkładki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bieżnik fantastyczny, taki delikatny, a podkładki... pięknie wiosenne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bieżnik jest imponujący :)Śliczny , delikatny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądam do Ciebie i zaglądam. A to nic i nic. Warto było czekać, piękny bieżnik i podkładki eleganckie bardziej. Super wyszły w tych kolorach. Pozdrawiam i do zobaczenia na jakiejś herbatce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały ten bieżnik i podkładki urocze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne kolorki tych podkładek,
    Bieżnik śliczności.
    Podziwiam i zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam przesliczne zapraszam na nowego blogahttp://moje-wyroby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny bieżnik, ile cierpliwości musiał kosztować! Bardzo mnie się podobają Twoje kolorowe podkładki- lubię takie łączenia kolorów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń