wtorek, 23 lutego 2016

Pierwsze jajeczka i serwetka.

Na większości blogach widać już ozdoby Wielkanocne.Ja też zaczęłam już je dziergać.Na pierwszy ogień poszły jajeczka.

Wzór już pokazywany na blogu.Lubię według tego wzoru dziergać jajeczka bo wychodzą kształtne i są spore jak gęsie jajka.
Wydziergałam również małą serwetkę w tulipanki.Serwetka ma 29cm.

Teraz dziergam biała jajeczka, pokażę je w następnym poście.
Dziękuję za liczne odwiedziny i pozostawiane komentarze.Pozdrawiam i życzę słonecznego tygodnia.



25 komentarzy:

  1. Jakie śliczne, kolorowe. Przywołują wiosnę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jajeczka i bardzo ładna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajeczka i piękna serwetka, widać już przedświąteczny nastrój :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jajka , serwetka pasuje do kompletu
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, są śliczne. Zrobiłam parę jajeczek, ale nie usztywniły mi się tak ładnie. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, są śliczne. Zrobiłam parę jajeczek, ale nie usztywniły mi się tak ładnie. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Prawdziwa wiosna u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie. Od razu czuć wiosnę i święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajeczka prezentują się wspaniale, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jajeczka piękne. Urzekła mnie serwetka. Jest taka delikatna, a ja takie bardzo lubię. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajeczka śliczne . zawsze podziwiam za wytrwałość w tworzeniu tych 3 D,

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam i patrze, i napatrzec sie nie moge.. Ja nie umiem robic takich jajeczek, ani bombek. Wszyscy robia ale nie ja i tylko patrze, podziwiam i zazdroszcze umiejetnosci i talentu do ozdob swiatecznych a jest na czym oko zawiesic :) tulipanki urocze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne jajeczka .Ja niestety nie potrafię robić na szydełku, ale patrząc na Twoje prace może się w końcu nauczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajecznie kolorowe jajka - takie podobają mi się najbardziej :)
    Ja nie mam weny, ani czasu na jajka, choć może kilka zrobię dla siebie :)
    Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kolorowe jajeczka,takie wiosenne. Serwetka jest piękna.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne kolorowe jajeczka,takie wiosenne. Serwetka jest piękna.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne i takie kolorowe ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo delikatne ażurowe jajeczka ,a serwetka wiosenna:) bardzo mi się podobają Twoje prace:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosenne jajeczka i piękna serwetka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają te Twoje kolorowe pisanki,a serwetka jest śliczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Chylę czoła- jajeczka szydełkowe cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne!! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń