niedziela, 20 stycznia 2013

Wzór do kołnierzyka

Witam.
Zamieszczam wzorek z którego korzystałam dziergając kołnierzyk z poprzedniego posta.





Wzorek powtarzałam osiem razy.Na dole kwadraty łączone są motywem ze środka kwadratu.


Mam wielką prośbę.Poszukuję czytelnego wzoru na małe szydełkowe serwetki z wzorem tulipanów.
A dokładnie na dwie z górnego zdjęcia.




Wszystkie schematy z którymi się spotkałam są niestety kiepskiej jakości.
Będę bardzo wdzięczna za czytelny schemat.
Serdecznie dziękuję za to że do mnie zaglądacie.Życzę miłego tygodnia.
Pozdrawiam Gosia.



20 komentarzy:

  1. Ten jak i poprzednie kołnierzyki są śliczne!!!
    A ze wzorkami tych serwetek nie spotkałam się - może wiesz skąd pochodzą to będzie łatwiej szukać:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam takie, z tych robiłam, były dość czytelne dla mnie :)
    https://picasaweb.google.com/june.holford/CrochetDoiliesFromWeb#5411891416098694482

    i tu przewiń niżej,
    http://forum.mn66.com/2696791-post1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu dziękuję Ci bardzo za wzorki ,na pewno z nich skorzystam.Pozdrawiam Gosia.

      Usuń
  3. Zapomniałam doadać, że kołnierzyk śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołnierzyk śliczny :) A te serwetki z tulipanem są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Piękne są te Twoje kołnierzyki! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym sie z tego linku rozenznała, nie wiem jak ty
    https://picasaweb.google.com/109845035220517625607/TULIPNOSOK#5305715539206529874

    Kołnierzyk reweacja-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile razy bym nie patrzyła na ten kołnierzyk, to jeden komentarz ciśnie się na usta. Superowy jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za schemat, kołnierzyk wygląda tak pięknie, że aż chciało by się go mieć, tylko czy ja go założę...kiedyś nosiłam ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kołnierzyk bardzo mi się podoba więc może skorzystam kiedyś z tego wzoru :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ślicznie za schemat elementu do kołnierzyka.Skorzystam z niego napewno. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy tulipanki jeszcze aktualne,ale przejrzyj sobie tutaj:
    https://picasaweb.google.com/Zuzanna2001/Tulipany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pomoc.Schemacik już mam.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Podziwiam !!!i proszę odezwij się na priv.-pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  13. Parabéns, seus trabalhos são belíssimos. Um mimo. Abraços

    OdpowiedzUsuń